den 10:onde November

Älskar Torsdagar, Då har man hela helgen framför sig.. och sedan går helgen för fort..
Snart har ännu en vecka strax flygit iväg. Bara Fredagen imorgon som ska avklaras. Matteprov och Svenska prov står på schemat. Sedan ska jag ner till stan och fika med Nikola. Längesen jag träffade honom. Så vi ska nog se till att byta några hemligheter och skvaller med varandra. Brukar bli så. Himla glad att ha honom i närheten speciellt nu när min bror har flyttat här ifrån. Man känner sig inte lika trygg i lilla Varberg längre, på något sätt när man inte har William i närheten... Man vet ju att han kommer på direkten bara man ringde honom då han kom på BUMS..
Iallafall nu håller jag på att somna, har sovit så lite dessa senaste dagar så ska faktiskt gå och lägga mig redan nu!! :)  God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0