Tisdag 8 Mars

Suttit och kollat på det senaste Big Brother avsnittet! Just nu njuter jag av det fina vädret och pratar lite med några vänner genom Facebook. Ska strax se till att få bäddat min säng(byta sängkläder), kolla genom Spanska läxan. Har knappt några läxor denna veckan! WOHO. Hade matteprov idag som gick ganska dåligt. Men iallafall...
Hannah ska sova över här inatt och imorgon fyller hon år,hela 16 ÅR, vilket hon då säkert förväntar sig att jag ska ge henne frukost på sängen:)
Och senare ikväll ska vi ut på en springrunda i det fina vädret!
Mysig dag

Kommentarer
Postat av: EMY

Hej! var gärna med och tävla om trendiga & ombloggade smycken hos www.emys.se



Jag lottar ut två trendiga örhängen, ett par ugglor örhängen & ett par fjäder örhängen och ett snyggt vingearmband.



Tävlingen slutar redan i morgon så passa på att delta, så kan du vinna dessa underbara smycken!



Tävlingen hittar du här: http://www.emys.se/2011/03/03/tavling-vinn-ett-par-ugglor-orhangen/



Lycka till!

Mvh/ Emelie Sehlstedt

2011-03-08 @ 16:51:36
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0