Onsdag 8 Juni

Dålig uppdatering...Jag vet.
Fredags: Kom hem från att jag var i Malmö i några dagar med ett par vänner. Jätte trevligt!!
Lördag: Göteborg med Alexandra(som fyllde år) och sedan Håkan hellström. Var en perfekt dag! Hoppas du blev nöjd med dagen. Senare på kvällen mötte vi upp några kompisar och kvällen slutade lika bra som den började.
Söndag: Sola vid stranden stortsätt hela dagen, på kvällen var det grillmys med roligt gäng.
Måndag: Ledig från skolan, låg därmed också på stranden, men en kortare stund med Hanna.
Vart super härligt väder!
Tisdag(igår) : Var jag nere på stan med mina favorittjejer. Gick runt på stan och umgicks en kort stund. Vart ett tag sedan de gjordes.
Onsdag: Idag.. Vart på stan med alexandra och fick med mig två klänningar,två par skor, och lite mer smått.
Nu är nästan det mesta fixat till Onsdag i nästa vecka(skolavslutning) vilket är väldigt härligt.
Sista skoldagen i Påskbergsskolan var idag, Sista provet var igår. Ledig nu resten av dagarna sen sommarlov.
Minns när det var 33 veckor kvar till skolavslutningen, och jag hade redan då längtan till skolavslutningen. Och nu är det bara dagar vi räknar, 7 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0