Söndag 6 Februari 2011

Vart en jättetrevlig helg i London, Fredagen kom vi dit ganska sent och vi gick bara ut en sväng och åt. Lördagen var vi ute på shopping från kl.7 till 8 på kvällen. Vi var bland annat i Harrods, där vi möte på några kända personer! Och sedan södagen åkte vi hem rätt tidigt. Men fick köpt lite iallafall, sedan får vi se om jag lägger upp de:)
London är verkligen en jättefin stad, ett ställe jag skulle kunna flytta till när man blir äldre, troligen ska också min bror plugga där nästa termin! Så det blir fler besök dit:)

Nu ska jag sätta mig framför Solsidan och hoppas på att det är någon Wallander film klockan nio också?
Har en slapp vecka framför mig,inga prov,inlämningar förutom Natinella.
Känns jätte ovant att man inte sitter och pluggar på en Söndag, och inte kommer behöva göra de drygt hela veckan, men livet är bra fint ibland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0