Onsdag 16 Februari

Två dagar kvar sedan har vi en veckas långt lov. Det har vart oerhörligt efterlängtat. Hela lovet är stort sett planerat.. eller en del iallafall.Imorgon blir det massviss med plugg. På Fredag har vi sista provet innan lovet, Astronomiprovet. Efter skolan ska jag ner till frisören och tillslut avslutar vi en jobbig vecka med trerätters middag med Hannah och våra mammor, vi har stått på oss att laga maten. Mycket vågat utav oss!
Stannar helgen i Varberg, för middag på Fredagen och festligheter på Lördagen. Sedan åker jag och Hannah på Söndag till Skåne i ett par dagar, Troligtvis till Torsdagen. Ska hinna med att åka iväg till Trelleborg, där vi nog ska sova över en natt också! Möjligtvis åker vi iväg till Köpenhamn över en dag om vi får lusten:)

Alla hjärtans dag, spenderade jag med Hannah. Kunde inte blivigt så mycket bättre. Fått umgås med en nära och bra bästa vännen. Fikade och åt middag med Mamma sedan, snackade massa tjejsnack och bara myste!

Idag har jag fixat en del grejer på stan, sedan skulle jag hem för att plugga.. Men blev inte så långvarit plugg idag. Andra grejer kom i vägen som distraherade mig. Vart en fullkomligt konstig idag.. inte på något bra sätt!
Börjar 09:30 imorgon, skönt att kunna få sova ut.. Nu ska jag springa in till min brors rum.. Inte umgåts med honom på lång lång tid.. Prata lite syskonsnack osv... Bra att ha en storebror IBLAND!
God natt;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0