Måndag 28 Februari

Jaha då var man tillbaka till den vanliga vardagen.. Och efter skolan består den mesta delen utav plugg. Stort sätt! Har två prov denna veckan, ganska lugn vecka trotts allt.
Har stått och lagat mat för mig och min bror William nyss, blev ingen hög nivå klass på maten, men den funka:) Snäll lillasyster han har!
Ska snart sätta mig och plugga Matte och Spanska, sedan Engelska!
Sista valdagen idag, har egentligen redan vart inne och fixat klart allt. Men sista dagen som denna har jag ändrat mig i all hastighet. Ska söka gymnasium i Göteborg och Kungsbacka också! Spännande!!
Nu får jag återgå till plugget och hoppas på att veckan går superfort så att det snart blir FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0