Lördag 12 Februari

Ligger i sängen och värmer mig och kollar lite på tv. Vart och kollat läget på Powerplay, sedan bestämde vi oss (jag+fyra tjejer) att gå därifrån. Så vi hamnade hos Janice slutet på kvällen! Lite tjejsnack över det hela sedan drog vi alla hemåt. Var himla kallt ute, så fryser nu som en kyckling! men har börjat att få upp kroppsvärmen igen. Imorgon ska vi fira födelsedagsbarnet, Andreas! Hela Lördagen kommer vara fullbokad eller den är fullbokad. Ska vakna tidigt för att hinna träna på morgonen,sedan ska jag se till att få pluggat lite. Ska också träffa Nikola och sedan hinna fixa några ärenden på stan, sedan innan jag sticker iväg på kvällen ska vi ha gäster och trerätters middag.
Helbokad dag! Behöver nu en hel del sömn, för att kunna ladda batterierna för en lång dag och för att huvudvärken ska försvinna. God natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0