4 December, Andra advent

Fredags: Juridik provet var avklarat! Var på stan med Adam, fick med mig lite kläder från stan och sedan fick vi snabbt hoppa in i duschen för att göra oss iordning. Senare gick vi och åt med mamma och hennes kompis på Zorbas. Mycket mysig kväll som slutade framför Idols Semifinal.  I Fredags var det 5 månader också♥

Igår var det en väldigt bra dag Först vaknade jag upp brevid Adam och vi låg och slappade i soffan till två. Sedan ringde mobilen och vi tog en spontan tripp till Ullared med Oliver och hans kompis. Medans det sprang runt i gekås satt vi oss och fikade och sedan åkte vi hem igen.

Gjorde mig snabbt iordning för att sedan springa iväg till hannah, där det var tjejmiddag med härliga tjejer! Efter mycket prat och god mat åkte vi till Sandra där vi tillbringade resten av kvällen som var mycket trevlig.
Dagen idag har väl vart som alla andra Söndagar brukar vara.. Sega som består mesta dels av plugg.
Får väl bita ihop det sista två veckorna. 3 prov och en inlämning är vad som återstår.
Längtar redan tills nästa helg. Fredagen ska jag tillbringa i Göteborg och sedan Jul på Liseberg, på Lördag fick jag nu reda på att det möjligtvis blir tjejmiddag. Har världens bästa vänner så det ska bli jättemysigt och trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0