TREDJE ADVENT

Det är väldigt vad tiden går fort. Det var redan en vecka sedan jag skrev det förra inlägget och det känns som att jag satt och skrev det för en timma sedan.
Iallafall har min helg vart jätte mysig. I Fredags åkte jag och Adam upp till Göteborg. När vi var hemma i Varberg hämtade pappa upp oss på stationen så åkte vi för att köpte mat och myste sedan framför Idol finalen. Helt rätt att Amanda Fondell vann! Synd att det var det sista säsongen som Idol sänds.
I lördags vaknade jag upp brevid Adam och vi gick ner till stan en sväng för att fika och kolla runt. På eftermiddagen åkte jag hem till Alexandra där det var tjejmiddag. Jättemysigt och super god mat! Så tusen tack för det hjärtat mitt:) Gick hem ganska tidigt eftersom jag var så himla trött och på natten kom Adam och somna brevid mig!
Idag vaknade vi upp och sen klockan ett har jag pluggat hela dagen för att jag skulle få klar en engelska inlämning. Och nu känns det väldigt skönt att den är gjord. Nu har jag två prov denna veckan som återstår och sedan flyger jag härifrån på Fredag till Serbien! Kommer hem på Tisdag igen och sedan åker jag till Puerto Rico på Lördagen. Känns som att jag inte kommer spendera så mycket tid här i December vilket känns fruktansvärt bra.
Nu ska fortsätta mysa framför tvn med Tea och lite goa grejer.. Mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0