Merry X-mas

God jul på er! Känns fruktansvärt konstigt att det är Julafton idag. Har iallafall öppnat mina första presenter som var från min älskling:) Tack världens bästa♥ Det är bara två veckor kvar tills vi ses igen..
Nu är det fyra timmar kvar tills jag ska gå upp och sedan åka till flygplatsen! Ska bli himla skönt att komma iväg(igen) haha..
Fick också reda på idag att jag kan få ett syskon närsom helst och att det inte är omöjligt att jag kan få det detta året vilket egentligen var beräknat att den inte skulle komma i mitten utav Januari!!
Veckan som jag har framför mig ska bara bestå av sola,bada och äta god mat.. Mummms. Ha det bra i Sverige och God jul, igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0