1 December Torsdag


Torsdag. IGEN och julkalendern har börjat! Tiden flyger iväg, men jag klagar inte. Imorgon har vi Juridikprov som också är det första provet i det ämnet. Lite smått nervös eftersom jag inte kanske har utnyttjat tiden till att plugga på provet så värst bra. Så idag blir det en hel del jurudik plugg.
Sedan är det värsta dagen i veckan idag. Torsdagar går jag till fyra pga. (snabbmatte)
Har iallafall bokat en kort resa till Serbien den 16 december- 20 december med Far min.
Sedan ska vi kanske åka med mamma på semester den 23 december, inget som är planerat än. Men hade vart ganska skönt att komma hem till nyår som brun och med solblekt hår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0